Tuesday, August 15, 2006

暑假結束 ...

放左個半月假 , 終於要結束我既暑假啦 ! >____<

上個禮拜去左旅行 , 返來香港休息左兩日 , 今日係第一日返工 ... 其實頭三日都係 training , 我唔係 CSO 所以 training 就係得三日咁多 ( 佢地 CSO 要 train 成個月 ... ) , 講果 d 都係基本野啦 ! 之後我就要返自己工作崗位做 on job training ... 唔 ~~~ 成班廿幾人 , 包括我在內得 3 個男仔 ... Flight Ops 既就得我一個 !

剛剛開始新工作既關係 , 遲少少先再寫返旅行 d 野同埋 upload 返 d 相上來 , 請拭目而待 ! 哈哈 :D

No comments: