Thursday, August 03, 2006

Body Check ...

今日打 3 號風球啊 !!! Anywayz , 今日要上 HIAS 搞 d 文件上既野 , 順便去做 body check ...

11:00 準時到達 , 入到 conference room 見到大部份都係女仔 , 有幾個都幾靚女架 ! 哈哈 ~~ :D 心諗 : 佢地唔似做 Flight Op. 喎 ? 後尾聽聽下 ... 原來佢地好似全部都係 CSO ( Customer Services Officer ) , 有 d 係 airside , 有 d 係 landside 既 !

HR 果位小姐跟住派左好多張 form 俾我地 ... 仲有隻 training 既 CD , 要返工前做 at least 3 個 chapters ( 總共有 9 個 -____- ) 一路派一路 brief 我地 ... 仲有一封信係俾我地拎去度身做制服架呢 !

講左大概 1 個鐘 , 跟住佢就叫我地去 Permit Office 度影相做埋機場禁區個 permit , 之後去做身體檢查 ... 等左超耐 , 越等就越肚餓 ... 後尾由 13:00 搞到 15:00 ... 唉 ~~~

下次再返去係 8 月 15 日 , 第 1 日係 training 09:00 - 17:30 ... 好 ~ 咁襯呢段時間緊係要繼續玩啦 ! 下個星期一我去華東一個禮拜啊 !!! 嘩哈哈 ~~~

1 comment:

阿 冰 said...

Your new life sounds so exciting!! And you have uniforms! So cool~ ~.Enjoy your trip and keep us updated!