Saturday, February 24, 2007

加人工 ...

一個故事 :

有一次放工坐巴士 , 有個阿叔好興奮咁同佢 d 唔知係朋友定同事講得興高采烈 ... 話咩咩加左人工 , 聽落去 ( sorrie , 我都唔係好想聽 , 不過佢實在太大聲 ) 發現佢所講既加人工 ... 係加 100 蚊 !?!? 我心裡面第一個反應係 " 下 ? 100 蚊 ??? " 然後自己笑左一笑 ... 之後就訓著左 -__- Zzz

訓醒之後發現阿叔已經落左車 , 我諗返起頭先 ... 如果公司通知我話加我 100 蚊人工 , 响我講多謝之前 , 我會先講 @#)$&@#)$ ... 100 蚊可以做 d 咩 ? 夠我返工放工搭 10 次巴士 , 夠食 3 次 30 蚊左右既午 / 晚餐 , 夠買 20 個 5 蚊既麵包 ... 仲有好多濕濕碎碎 , 不過已經唔想再花時間諗 ...

用第二個角度睇 , 又真係應該開心 , 如果每個月我俾 100 蚊你 , 你只係做返你而家做緊既野 ... 你無理由唔開心 !? 100 蚊就係 100 蚊 , 實情係每個月你真係多左 100 蚊 , 你唔要既話可以俾返我或者捐俾其他人 ...

係 ... 原來加 100 蚊人工都可以咁開心 ...
.

2 comments:

Roderick said...

the point is the percentage, if he was earning 10k or up per month, then $100 only 1% or less, if the income counted by day, thats not bad wor, and if by hour, so happy to drop dead lor

Unknown said...


超碰免費視頻公開
色老頭AV快播
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
uthome視訊聊天
uthome視訊聊天
uthome視訊聊天
影音視訊
影音視訊
影音視訊
影音視訊
影音視訊
影音視訊
免費視訊秀
免費視訊秀
免費視訊秀
免費視訊秀
免費視訊秀
免費視訊秀
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
視訊網
視訊網
免費視訊
真人秀視頻聊天室
免費視訊
真人秀視頻聊天室
真人秀視頻聊天室
6699視訊美女
免費視訊
免費視訊
showlive影音視訊聊天網
免費視訊網